Skip to content

Film z sesji narzeczeńskiej – Ewelina i Piotr

18 lutego 2010

Jako mały bonus dla Eweliny i Piotra, przygotowałem krótki filmik z ich sesji narzeczeńskiej:

W film wplecione są fotografie z sesji – całość nie trwa zbyt długo, ale jestem ciekaw jak Wam podoba się taka idea? Zapraszam Ciebie do skomentowania! 🙂

A jeśli interesuje Was podobna sesja narzeczeńska fotograficzno-filmowa, piszcie do mnie – jestem otwarty na propozycje, zwłaszcza że pomysł jest świeży 😉
kz@krzysztofzietarski.pl

Pozdrawiam,
Krzysztof Ziętarski

2 komentarze leave one →
  1. Slawek permalink
    18 lutego 2010 20:02

    No bardzo fajnie Ci to wyszło ogólnie. Trzeba co prawda dopracować to i owo, ale ogląda się bardzo przyjemnie i na pewno będzie miłą pamiątką dla narzeczonych.

  2. Karolina ze Szczecina permalink
    26 lutego 2010 12:38

    Zdecydowanie bardzo mi sie podoba ten pomysł 😀 – super 🙂

Skomentuj

