Skip to content

Zmiany – nowa strona

1 września 2009

Nowy rok szkolny – nowa strona 😉

Dziś standardy już nie te, wszyscy mamy szersze ekrany, więc i czas na zmiany na stronie. Większe zdjęcia robią większe wrażenie. Na stronie warto też mieć zdjęcia nowe, więc i takie zamieściłem 🙂 Łatwiej będzie dorzucać kolejne i uaktualniać stronę.

Było tak:

Na nowej stronie wygląda to tak:

Zapraszam na nową wersję strony – www.krzysztofzietarski.pl

Zmiany na blogu

Blog również ulega przebudowie – jeszcze jest w trakcie, dlatego nie zdziwcie się, że może się zmienić 😉 Aktualnie – jak widać – mogę umieszczać coraz większe zdjęcia. Jak na standardy blogowe szerokość 720px jest już całkiem niezła. Było 450px, więc trochę miejsca przybyło 🙂 Postaram się też upodobnić bloga do strony, by było widać, że blog też jest mój 😉

Nowa oferta

Na stronie pojawiła się również oferta skierowana do szkół i ich uczniów – na zdjęcia klasowe i zdjęcia ze studniówki.

Zbieram również portfolio ze zdjęciami z chrztu – w tym roku zachęcająco niskie ceny – zainteresowani niech odezwą się na maila – kz@krzysztofzietarski.pl

Mam nadzieję, że nowy wystrój Wam się spodoba i czytelników będzie przybywać przynajmniej w takim tempie jak dotychczas 🙂

Pozdrawiam,
Krzysztof Ziętarski

3 Komentarze leave one →
  1. 1 września 2009 18:12

    Super!
    Bardzo mi się podoba nowa strona i blog, szczególnie, że mam szeroki monitor.

    Jednak może zmień serwer, bo ten, który masz niezbyt wyrabia, przez co strona ładuje się strasznie długo, wręcz za długo, a mam stosunkowo szybkie łącze.

    Co do zdjęć to każde kolejne coraz lepsze. 🙂
    pzdr

  2. 29 stycznia 2010 09:36

    Trochę to trwało, ale w końcu zmieniłem serwer. Teraz zdjęcia powinny ładować się szybciej 😉

Trackbacks

  1. Odświeżenie strony www « Fotografia Krzysztof Ziętarski

Skomentuj

