Skip to content

Oliwia i Leszek – plener

1 lipca 2009

Wczoraj razem z Oliwią i Leszkiem wybraliśmy się na sesję w plenerze. Zaczęliśmy na Starym Mieście, skończyliśmy na plaży, po drodze odwiedzając zielone okolice 😉

Parę wybranych zdjęć:

Jeśli interesuje was podobna sesja ślubna plenerowa – zapraszam do mnie! 🙂

www.krzysztofzietarski.pl

Pozdrawiam,
Krzysztof Ziętarski

4 komentarze leave one →
  1. PhotoFun permalink
    2 lipca 2009 13:35

    jak dla mnie bomba:)

  2. 10 lipca 2009 13:46

    Genialne są Twoje zdjęcia, fajnie że dzielisz się dokonaniami jak i backstag’em. Blog wędruje do ulubionych 🙂

  3. Karolina permalink
    11 lipca 2009 14:21

    A ja powiem, że jedno jest najlepsze ^^^^
    Numer 2. Potem 3. A potem nie wiem xD

  4. 13 sierpnia 2010 12:14

    powaliła mnie fotka nr4 taka sliczna katalogowa!!! jestem poczatkujacyn fotografem i przez przypadek trafilam na pana stronę super fotki super pomysł z ta lampa fajnie ze umie si e pan dzielic pomyslami na robienie fotki w nie konwencjonalny sposob. widzialam kiedys we WLOSZECH jak fotograf tak manewrował lampami pozdrawiam serdecznie i zycze dużej ilosci klientow

Skomentuj

