Skip to content

Backstage – plener ślubny w Gdyni

21 kwietnia 2009

Dzisiaj zmontowałem, a po powrocie z uczelni wrzuciłem film na YouTube’a 🙂

Film przedstawia kulisy naszej niedzielnej sesji ślubnej w plenerze –  w rolach głównych Kasia i Krzysztof – szalona i radosna to para 😉

Przy sesji asystowali mi – moja narzeczona, Ania ( wymyśliła połowę zdjęć 🙂 ), oraz Piotr Znajmiecki – trzymający parasolki i obsługujący kamerę.

Zapraszam do oglądania ( na stronie YouTube także w większej rozdzielczości ):

Pary zainteresowane ofertą ślubną, zapraszam do mnie na stronę:

Fotografia ślubna Gdańsk

Pozdrawiam,
Krzysztof Ziętarski

P.S.

Piotrek zrobił nam też trochę zdjęć ( dzięki! 🙂 ):

Advertisements
10 komentarzy leave one →
  1. Sławek permalink
    21 kwietnia 2009 18:09

    Elegancko. Podoba mi się 🙂 Druga sesja wypadła moim zdaniem o wiele lepiej niż pierwsza.

  2. Krzysztof Ziętarski permalink
    21 kwietnia 2009 18:12

    Dzięki, cieszę się, że się podoba 🙂
    W weekend robię kolejną sesję 🙂
    A za tydzień ślub w kościele 😉
    Zapodam efekty na bloga 🙂

    Pozdrawiam

  3. 21 kwietnia 2009 18:41

    naprawdę fajny plener ślubny..w pl rzadko spotykany …podoba się.duży +
    pzdr

  4. Piotr Z. permalink
    21 kwietnia 2009 18:41

    Nawet moje fotki się pojawiły 🙂 A nie spodziewałem się…
    Ty się nie chwal kolejną sesją bo już beze mnie taka dobra nie wyjdzie:P

    Pozdro:)

  5. 23 kwietnia 2009 11:41

    Świetne zdjęcie – gratuluje.
    Jaki ustawiasz balans bieli gdy doświetlasz światłem błyskowym ??

    Pozdrawiam
    Woyd

  6. Krzysztof Ziętarski permalink
    23 kwietnia 2009 12:16

    Dzięki!
    Co do balansu bieli, to najczęściej ustawiam na flesza ( ładnie ociepla balans całej sceny ), lub chmurki 🙂

    Pozdrawiam

  7. 25 kwietnia 2009 15:22

    Jeszcze jedno pytanie – czego używasz do składania filmów ?? Szukam czegoś dobrego i za free oczywiście 🙂 Twój film wygląda zdecydowanie nie „Windows Movie Maker like” :))

  8. Krzysztof Ziętarski permalink
    27 kwietnia 2009 12:48

    Moje za free nie było, bo kupiłem Adobe Premiere Elements 1.0 dawno temu, z myślą o zarobkowym wideofilmowaniu 😉 Był znacznie tańszy od Adobe Premiere Pro, a funkcjonalność ta sama 🙂 Ale jednak wolę fotografię – a narzędzie zostało 🙂

    Dzisiejsze wersje tego programu są bardziej rozbudowane – można np. bezpośrednio wrzucać na YouTube 🙂

  9. Bartek permalink
    4 czerwca 2009 10:12

    Hej witam super backstage i wyniki sesji, u mnie jest ten problem ze moja dziewczyna nie podziela mojej pasji wręcz mówi ze denerwują ją moje zdjęcia:(:( (a aj dopiero zaczynam) Mam pytanko jak ustawiałeś aparat, nie wiem jak w plenerze trzeba dobierac nastawy aparatu Czy w manualu na światło zastane + flesz w eTTl II z korekcją (+-)?? czy może priorytet przysłony plus fesz z korekcją? Dopiero na dniach odbieram lampę 580ex i przewod synchro plus parasolka ale juz sie chce uczyć jak trzeba w plenerze ustawiac to razem.
    Pozdrawiam

  10. Krzysztof Ziętarski permalink
    9 czerwca 2009 14:51

    Aparat ustawiałem w manualu, ze względu na powtarzalność ekspozycji 🙂 Lampa przeważnie na pełną moc, bo i słońce ostro dawało i trzeba było je mocno kontrować 😉

    Pozdrawiam

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: