Skip to content

Plenerowe zdjęcia ślubne w Gdańsku i Gdyni

20 kwietnia 2009

W środę i wczoraj, w niedzielę, miałem okazję do wykonania ślubnych zdjęć w plenerze dwóm parom – Dorocie i Kamilowi, oraz Kasi i Krzysztofowi. Sesje uważam za bardzo owocne, było też przy nich dużo zabawy i podczas sześciu godzin pleneru nikt się nie nudził 🙂

Jako asystent i źródło pomysłów, pomagała mi moja narzeczona, Ania. Parasolki trzymał i obsługiwał kamerę Piotr Znajmiecki, za co bardzo mu dziękuję. W tym tygodniu wrzucę kolejny backstage, z sesji Kasi i Krzysztofa.

Przyszłe Pary Młode zapraszam do zapoznania się z ofertą na zdjęcia ślubne w plenerze.

A poniżej prezentuję kilka fotografii z obu sesji:

Pozdrawiam,
Krzysztof Ziętarski

One Comment leave one →
  1. Widmowy permalink
    20 kwietnia 2009 14:05

    Świetne pomysły i świetna realizacja! Z wyżej przedstawionych moje ulubione to fotografia z białym „maluchem” :-)) Jest dowcipna i jednocześnie rodzi w mojej głowie wiele skojarzeń.
    Generalnie śledzę ostatnio Twój blog i przyznam, że jest interesujący. Podobają mi się robione przez Ciebie portrety (przyjemnie się na nie patrzy) jak i opis warsztatu. Tym bardziej, że ja portretów raczej nie robię.

    Z pozdrowieniami…

Skomentuj

