Skip to content

Zdjęcia ze studniówki od kuchni

8 kwietnia 2009

Jakieś dwa miesiące temu ( 23 I 2009 ) miałem okazję pojechać z Gdańska do rodzimego miasta, by fotografować studniówkę klasy 3B z II Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu.

Jako, że to pojedyncza klasa, zdecydowałem się dodać im bonusa zdjęciowego w postaci portretów w parach i w grupach – jak kto chciał. Z całą szkołą potrzebna będzie druga osoba do takich fotografii, bo jest to czasochłonne.

Na studniówce byliśmy również z kamerą, dzisiaj więc pokażę mały backstage z sesji portretowej.

Studniówka odbyła się w Toruniu, w hotelu Filmar – sam miałem tam studniówkę dwa lata temu. Miejsce bardzo przyjemne, ładnie się prezentuje.

W foyer znalazłem kawałek przestrzeni z oddaloną ścianą, toteż rozstawiłem statyw na parasolkę, a na tło rzuciłem lampę z niebieskim żelkiem. Efekty możecie zobaczyć na filmie, bądź w galerii zdjęć ze studniówki.

Oferta zdjęć ze studniówki dla szkół.

7 komentarzy leave one →
  1. 8 kwietnia 2009 11:30

    Zdjęcia super. Założę się, że fotografowani będą z tej studniówki pamiętać tylko to, co jest na zdjęciach 🙂

    PS. Niebieskie tło robiłeś filtrem Rosco, prawda?

    PS2. Czy to jednak Photoshop?

  2. Krzysztof Ziętarski permalink
    8 kwietnia 2009 11:47

    Taka studniówka to całkiem dobra impreza do fotografowania.
    Dużo frajdy – a i można z parasolem polatać po parkiecie i nie będzie to specjalnie niestosowne 😉

    Niebieskie tło rzuciłem przez filtr Lee – nie wiem który. Rosco mam ze trzy próbniki, ale jeszcze ich w ogóle nie próbowałem. Lee sa większe, no i obrzepowane je mam, na razie mi z nimi dobrze – zobaczymy co potem będzie 😉

    Z photoshopem bym nie wyrobił – zdjęć na studniówce zrobiłem 2000, portretów też sporo, starczy pracy z podstawową obróbką. Zmienianie tła na każdym to musi być robota dla prawdziwych hardkorowców! 🙂

  3. 9 kwietnia 2009 22:02

    Witam.

    To tło oświetlane było gołą lampą (z filtrem) czy z jakimś modyfikatorem jeszcze – grid albo coś ?? Czy te delikatne zaciemnienia na rogach to wynik winiety ??

    Pozdrawiam

  4. Krzysztof Ziętarski permalink
    9 kwietnia 2009 23:41

    Lampa była tylko z kolorowym filtrem – ściemnienie to efekt odległości, ale i trochę winiety dodawałem – do portretów dobra rzecz 🙂

    Pozdrawiam

  5. 10 kwietnia 2009 16:56

    Zdjęcia super – pomysł z parasolką na studniówce też dobry.
    Teraz tylko zamówić wizytówki, zrobić małe portfolio i wybrać się z prezentacją po szkołach w Gdańsku:)

    Życzę powodzenia i pozdrawiam

  6. Sławek permalink
    11 kwietnia 2009 09:15

    Naprawdę bardzo przyjemny filmik, pokazujący warsztat fotografa. Myślę, że po jego obejrzeniu potencjalni klienci nie będą już mieli wątpliwości kogo wybrać.

    Pozdrawiam

  7. RobertO permalink
    30 stycznia 2012 09:42

    Ja ostatnio tez byłem jako gosc i cos takiego wyszło:
    https://plus.google.com/photos/106165233423178531464/albums/5703183147827874129?authkey=CPXq1N6HuJi2fA

Skomentuj

