Skip to content

Zdjęcia ze studniówki obrobione!

30 stycznia 2009

Sesja na uczelni sieje spustoszenie, ale nic to, obróbka zdjęć poszła dość sprawnie.

Ostateczna ilość 468 zdjęć ze strobistowego poligonu swoje robi 🙂 Napstrykałem się ile mogłem, z efektów jestem całkiem kontent 😉

Na picasie można obejrzeć wszystkie zdjęcia ze studniówki.

Trochę o samych fotografiach:

Używałem dość prostych konfiguracji lamp – Canon 420EZ i Sunpak 4000AF (pozostałość po analogu Canona) z minimalną mocą oświetlały parkiet, dzięki czemu uzyskać mogłem efektowne podświetlenie włosów, jak niżej:

Studniówka II LO w Toruniu, klasa 3B

Studniówka II LO w Toruniu, klasa 3B

Jednocześnie w lewej ręce trzymałem SB-600 (stopka na aparacie zajęta przez nadajnik), skierowaną w sufit, co dawało standardowe ładne światło wypełniające.

Po zdjęciu grupowym zaprosiłem klasę do foier, gdzie wykonałem im komplet portretów w parach, a potem w jakich konfiguracjach chcieli, nie wyłączając tradycyjnych zdjęć z podwiązką:

Portrety par

Portrety par

Do portretów ustawiłem jedną parasolkę z lewej strony aparatu, na tło strzelając zafoliowanym na niebiesko Canonem. Zdarzyło się jednak parę razy mu nie strzelić ( tanie chińskie wyzwalacze ), co dało akurat ciekawy efekt 🙂

Lampa od tła nie błysnęła

Lampa od tła nie błysnęła

Kamerzyści świecą po oczach jasnymi lampami, a ja ruszyłem z parasolką w okolice parkietu, a później stołu klasy, której robiłem zdjęcia 🙂

Z parasolką na parkiecie

Z parasolką na parkiecie

Z parasolką na parkiecie II

Z parasolką na parkiecie II

Po studniówce

Teraz czas na zbudowanie nowej strony, na zmontowanie filmu klasie 3B ( wyjątkowo nakręciliśmy im film ) i na zaoferowanie zdjęć klasowych w nowym stylu szkołom w Gdańsku! Już wkrótce uruchomię nową stronę.

A jak Wam podobają się zdjęcia? 🙂

Oferta na zdjęcia ze studniówki

2 komentarze leave one →
  1. 30 marca 2009 12:19

    Świetny reportaż. Klasa na pewno będzie zadowolona 🙂

Trackbacks

  1. Zdjęcia ze studniówki od kuchni « Fotografia K.Ziętarski

Skomentuj

