Skip to content

Cały sprzęt na miejscu!

15 stycznia 2009

Dzisiaj odebrałem na poczcie folie korekcyjne i efektowe na lampy, ale też i rzepy dwustronne, pięć metrów 🙂

Jest już cały sprzęt, można robić zdjęcia 🙂

Zuzia

Zuzia

Kuba

Skąd folie korekcyjne i rzepy?

Folie dostałem za darmo – nawet nie zapłaciłem za przesyłkę. 🙂 Zamówiłem trzy próbniki folii Rosco w firmie Stage Electrics, dostałem informację, że wyślą mi pocztą lotniczą, no i po paru dniach filtry Rosco są u mnie.
Rozglądając się za polskimi źródłami, trafiłem do firmy LTT – oświetlenie i technika sceniczna – w swojej ofercie mają filtry firmy Lee. Próbnik tych świetnych filtrów dostałem również za darmo, dzisiaj odebrałem przesyłkę.

Rzepy i filtry

Rzepy i filtry

Na http://www.strobist.com polecają filtry Rosco. Nie zakładałem ich jeszcze, bo są mniejsze od filtrów Lee, które idealnie pasują na moje lampy – SB-600 i Canona 420EZ. Filtry Lee świetnie spełniają swoją rolę, na razie użyłem głównie filtrów efektowych, choć sprawdziłem filtry CTO i dobrze równoważą światło tradycyjnej żarówki 🙂

Rzepy zamówiłem na stronie porzadekwkablach.pl – akurat nie było oryginalnych Velcro, ale wziąłem Alfagrip, i jest w porządku. Zamówiłem pięć metrów, to i teraz odcinam i zakładam na lampy 🙂 W końcu mogę założyć Promax System Lumiquesta, bez naklejania dołączonych do niego rzepów samoprzylepnych. Wszystko ładnie trzyma się kupy, a pętelką z rzepa dociskam filtr i siedzi na lampie jak trzeba 🙂

Podpisane filtry korekcyjne

Podpisane filtry korekcyjne

2 komentarze leave one →
  1. 25 sierpnia 2009 17:53

    Mnie niestety nie udało się już załapać na darmowe próbniki. Wszędzie chcą, aby za nie płacić. Ponadto bawiłem się kiedyś próbnikiem kolegi i niestety filtry były troszkę za małe – ciągle trzeba było uważać na to, gdzie jest dziurka…

    Udało mi się natomiast nabyć własny komplet filtrów na stronie http://fotosoria.pl (wybaczcie linka). Można tam skomponować swój własny zestaw filtrów. Ponadto dają od razu rzepy i uchwyty z miejscem na podpis filtra.

Trackbacks

  1. Jak wzbogacić podstawowy portret? « Fotografia K.Ziętarski

Skomentuj

